مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-15سياسي

سرپرست سازمان برنامه و بودجه گیلان معرفی شد


طی مراسمی با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدرضا رستمی به عنوان سرپرست سازمان برنامه و بودجه گیلان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و با صدور حکمی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، محمدرضا رستمی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان منصوب و معرفی شد.

استاندار گیلان در این جلسع با بیان اینکه با بیان اینکه بودجه اعتبارات عمرانی باید به صورت یکسان در تمامی شهرستان های استان توزیع شود، اظهار کرد: باید منطبق با برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توزیع اعتبارات و تنظیم بودجه به صورت عادلانه در تمامی شهرستان ها توزیع شود.

اسدالله عباسی با تأکید بر لزوم توجه به رضایتمندی شهرستان ها در خصوص توزیع عادلانه اعتبارات، افزود: میزان رضایتمندی مردم با اعمال مدل مناسب توزیع اعتبارات در استان ها و توجه به شرایط هر استان که اکنون در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای تسریع در برنامه های توسعه ای و زیربنایی و همچنین بر همکاری و هم افزایی بیش از پیش تیم اقتصادی استان، بیان کرد: نگاه متعالی مدیران و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سازمان برنامه و بودجه گیلان معرفی شد

سرپرست سازمان برنامه و بودجه گیلان معرفی شد