مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-10اقتصادي

اجمالی/ طرح تشویقی برای صنایعی که بهره وری بیشتری از برق تحویل شده داشته باشند


به تمام واحدهای صنعتی که بتوانند از برق تحویل شده بهره وری و تولید بیشتری داشته باشند، مشوق هایی ارائه خواهد شد که در آینده جزییات بیشتر آن اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز در آیین آغاز پروژه بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان اظهار کرد: با تمام وجود تلاش می شود تا نیروگاهی به این عظمت در سمنان ساخته شود.

وی افزود: سازه تنومند و قدرتمندی چون نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان با رنج ها و خون دل های بسیاری ساخته شده است و تلاش شد تا جریان صنعتی و برق کشور را پایدار سازد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تولید برق پایدار یکی از مهم ترین برنامه هایی است که در وزارتخانه های مختلف کشور ازجمله وزارت صمت پیگیری می شود.

علی آبادی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نماد عمران و آبادانی دانست و گفت: در دوران تحریم های ظالمانه که رنج های بسیاری به صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی وارد شد، تجهیزات این نیروگاه داخل کشور ساخته شد.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا در شرایطی که ایران اسلامی در دوران سخت تحریم ها قرار داشت از توان متخصصان داخلی در تولید تجهیزات و کالاهای ایرانی استفاده کرده اند و امروز این نیروگاه منبع تأمین پایدار برق صنعتی برای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ طرح تشویقی برای صنایعی که بهره وری بیشتری از برق تحویل شده داشته باشند

اجمالی/ طرح تشویقی برای صنایعی که بهره وری بیشتری از برق تحویل شده داشته باشند