مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26فناوري

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید منتشر شد


بالاخره امروز اپلیکیشن اندروید ChatGPT که یک دستیار هوش مصنوعی ساخته شده توسط openAI است، منتشر شد و هم اکنون از طریق مایکت هم قابل دانلود است.

- جی پلاس؛ بد نیست بدانید که این استارتاپ توسط مایکروسافت حمایت می شود و در حال حاضر یکی از بزرگترین ترندهای تکنولوژی در کل دنیا محسوب می شود.

چت جی پی تی از راه رسید! اپلیکیشن اندروید چت جی پی تی بعد از اینکه نسخه آی او اس در ماه می منتشر شد از راه می رسد و قرار است که به کسانی که اکانت دارند خدمات ارائه کند.

اگر شما قبلا در چت جی پی تی اکانت پریمیوم یا معمولی داشته اید می توانید تاریخچه خود را به نسخه اندروید انتقال دهید و حتی شخصی سازی های مختلفی را روی آن اعمال کنید.

شما می توانید از این اپلیکیشن برای کاربردهای مختلفی استفاده کنید اما بد نیست بدانید که باید به پاسخ های چت بات با اندکی تردید نگاه کنید؛ ممکن است مدل هوش مصنوعی گاهی اوقات اشتباه کند یا هدایت نادرستی داشته باشد زیرا با داده های اینترنتی آموزش دیده که ممکن است بعضی از آن ها نا درست یا از تاریخ استفاده آن ها گذشته باشد.

این اپلیکیشن اندروید در ایالات متحده، هند، بنگلادش و برزیل قابل دسترسی است، البته کاربران ایرانی بدون استفاده از فیلتر شکن نمی توانند از چت جی پی تی استفاده کنند، البته شما می توانید با تنظیم کردن DNS های شکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید منتشر شد

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید منتشر شد