مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-28سياسي

همه وجودمان را فدای قرآن و اهل بیت (ع) می کنیم


امام جمعه خرمشهر ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی گفت: کسانی که از این جنایتکاران حمایت می کنند بدانند که ما همه وجودمان را فدای قرآن و اهل بیت (ع) می کنیم.

- خرمشهر- امام جمعه خرمشهر ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی گفت: کسانی که از این جنایتکاران حمایت می کنند بدانند که ما همه وجودمان را فدای قرآن و اهل بیت (ع) می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با تشکر از زحمات علما، هیأت های مذهبی، صداوسیما و مردم در احیای شعار دهه اول محرم تاکید کرد: اگر ایثار شهدای کربلا نبود پیام قیام امام حسین علیه السلام به دست ما نمی رسد.

وی ضمن محکومیت ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی گفت: کسانی که از این جنایتکاران حمایت می کنند در برابر اسلام آرایش جنگی گرفته اند و در مقابل ما قرار دارند و بدانند که ما تمام وجود خود را فدای قرآن و اهل بیت علیهم السلام می کنیم.

خطیب جمعه خرمشهر با اشاره به افزایش گرما و بالا رفتن میزان مصرف برق خواستار کنترل و مدیریت و صرفه جویی همگانی شد.

حجت الاسلام عادل پور بیان کرد: با اینکه مصرف بالای برق بالا رفته اما شاهد قطعی برق نیستیم و این نشان می دهد دولت کارهای خوبی را در مدیریت تولید برق انجام داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه وجودمان را فدای قرآن و اهل بیت (ع) می کنیم

همه وجودمان را فدای قرآن و اهل بیت (ع) می کنیم