مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-05سياسي

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل برگزار می شود


دبیر اجرایی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان اردبیل گفت: جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت با مضامین ملی و عاشورایی همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می شود.

- سیدسعید اطهر نیاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه شعر دفاع مقدس، میراثی معنوی و دفتری زرین، افتخار آفرین در کارنامه هزار ساله شعر و ادب فارسی است، اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره جشنواره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس با مضامین ملی و عاشورایی در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه در 11 محور پذیرای آثار شاعران استان است، گفت: شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و روحانیون شهید، شعر دفاع مقدس دانشجو و دانش آموز، طنز در شعر دفاع مقدس و دفاع مقدس و سرود و ترانه از محورهای این جشنواره است.

دبیر اجرایی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان اردبیل بیان کرد: همچنین شاعران می توانند آثار خود را در بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس، ولایت محوری و جهاد تبیین به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل برگزار می شود

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل برگزار می شود