مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-07سياسي

10پیشنهاد نهاد کتابخانه ها برای توسعه کتابخوانی به دولت ارائه شد


دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: 10 پیشنهاد برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی به کتاب را در دولت پیش می بریم که مراحل میانی را طی می کند تا به تصویب دولت برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین مجمع سالیانه انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران به میزبانی استان همدان با شرکت مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به صورت مجازی، سیدباقر میرعبدالهی، معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد؛ نماینده رسمی کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ منصور کوهی رستمی، رییس انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران؛ اعضای هیئت مدیره و اعضای این انجمن به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این نشست گفت: ما همواره مشتاق استفاده از نظرات و ظرفیت اساتید دانشگاه به صورت واقعی و حقیقی بوده و هستیم.

اساتید این مسأله را به عنوان یک سرفصل مدنظر قرار دهند.

در واقع، نهاد کتابخانه های عمومی کشور به دنبال اقدام شکلی و نمایشی، به معنای منفی آن، نیست؛ بلکه تلاش می کند آنچه در کتابخانه های عمومی امکان وقوع دارد را از پشتوانه علمی برخوردار کند و از نظرات و ظرفیت های دانشگاه و از نقد منصفانه، مشفقانه و پیش برنده اساتید بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10پیشنهاد نهاد کتابخانه ها برای توسعه کتابخوانی به دولت ارائه شد

10پیشنهاد نهاد کتابخانه ها برای توسعه کتابخوانی به دولت ارائه شد