مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-02سياسي

جهاد مهارت در خراسان جنوبی /توسعه فرهنگ کار با آموزش 550 حرفه


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با اشاره به گسترش چتر مهارت اموزی در استان گفت: اردوهای جهادی مهارت آموزی را در مناطق محروم استان برگزار می کنیم.

- حسن کامرانی فرد در گفت وگو با انتخاب شده بیشتر به حوزه های اقتصادی توجه شده است، تصریح کرد: شاه کلید توسعه و اقتصاد، منابع انسانی مهارت دیده بوده که نقش بسیار مؤثری را در این حوزه ایفا می کنند.

برگزاری اردوهای جهادی مهارتی در خراسان جنوبی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبری در بسیار از رهنمودهای خود به این حوزه توجه ویژه ای داشته اند و می فرمایند ما به علم هم نیاز داریم ولی به پنجه های طلایی کارآمد هم نیازمندیم افزود: توانمندسازی نیروی انسانی و این پنجه های کارآمد از مأموریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای بوده که در استان خراسان جنوبی برنامه های بسیار خوبی در این حوزه برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

کامرانی فرد ادامه داد: اعتقاد داریم که هر خانواده و هر فردی که در سن اشتغال قرار دارد حداقل یک مهارت را فرابگیرد تا فرصت اشتغال پذیری افراد جامعه بالاتر رود بنابراین از مهم ترین برنامه های هفته ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم بوده که خدمات فنی و مهندسی را ارائه و آموزش های کپسولی و کوتاه مدت را برای مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد مهارت در خراسان جنوبی /توسعه فرهنگ کار با آموزش 550 حرفه

جهاد مهارت در خراسان جنوبی /توسعه فرهنگ کار با آموزش 550 حرفه