مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-05سياسي

طرح گرافیکی انتخابات چیست؟


طرح گرافیکی انتخابات چیست؟ طرح گرافیکی انتخابات، طرحی لایه باز است که کاندیدای انتخابات از آن برای تبلیغات در انتخابات استفاده می کنند.

-  از جمله این طرح ها می توان به کارت ویزیت انتخاباتی، تراکت انتخاباتی، بنر انتخاباتی، پوستر انتخاباتی و بروشور انتخاباتی اشاره کرد که هر کدام می تواند کاربرد خاص خود را در تبلیغات انتخابات داشته باشد.

 هرچند درصد اثر گذاری هریک نسبت به یک دیگر متفاوت است مثلا بنر انتخاباتی در ابعاد بزرگ تر چاپ می شود و می تواند نام کاندیدای انتخاباتی را بصورت بلد شده به مخاطب نمایش دهد، با این کار همیشه نام کاندید انتخابات در یاد مخاطب می ماند.

همانطور که تبلیغات امر مهمی برای جذب آرا در انتخابات می باشد انتخاب طرح لایه باز انتخاباتی مناسب نیز حائز اهمیت است اگر می خواهید در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق باشید باید به  کامل ترین طرح های تبلیغاتی لایه باز انتخاباتی را جمع آوری نموده تا نامزدان محترم انتخاباتی  با تیم گرافیکی خود بتواند از مجموعه طرح های آقای وکتور استفاده نمایند.

تراکت تبلیغاتی انتخابات در ابعاد a4  و a5  طراحی چاپ و استفاده می شوند  از این نوع تبلیغات برای ارائه رزومه و راهبرد آینده به مخاطبان استفاده می کنند که امروزه دگر کاربرد آنچنانی برای طرح های تبلیغاتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گرافیکی انتخابات چیست؟

طرح گرافیکی انتخابات چیست؟