مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-07اجتماعي

مشکل آب شمال تبریز تا 4 روز دیگر برای همیشه حل می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن عذرخواهی از مردم تبریز و به خصوص مردم شهرک باغمیشه این شهر برای مشکل افت فشار و قطعی آب، دلیل این قطعی را اتصال خط زرینه رود به شمال تبریز و اتمام همیشگی مشکل تامین آب این منطقه تا چهار روز دیگر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن عذرخواهی از مردم تبریز و به خصوص مردم شهرک باغمیشه این شهر برای مشکل افت فشار و قطعی آب، دلیل این قطعی را اتصال خط زرینه رود به شمال تبریز و اتمام همیشگی مشکل تامین آب این منطقه تا چهار روز دیگر خبر داد.

محمد خانی یکشنبه شب، 15 مردادماه در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: اکنون آب سد نهند که آب شرب شمال تبریز را تامین می کند، به اتمام رسیده و برای تامین آب این منطقه، اتصالاتی در داخل شهر در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مشکلاتی در بحث تامین آب در روزهای 11 و 12 مرداد به خاطر تعطیلات داشتیم اما چهار روز است که آب به صورت پایدار و متعادل در شهر جریان دارد و شهروندان نگران کمبود آب نباشند چرا که ما آب را برای مردم تامین کرده ایم.

تنها مشکل تامین آب فعلی شهر در شهرک باغمیشه و به خصوص کوی ونک و ولی زاده است که آب این دو منطقه در راستای تغییر مسیر آبرسانی به زرینه رود و ایجاد پمپاژ در داخل شهر دچار قطعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شمال تبریز تا 4 روز دیگر برای همیشه حل می شود

مشکل آب شمال تبریز تا 4 روز دیگر برای همیشه حل می شود