مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-30اقتصادي

کاهش بیش از 80 درصدی آتش سوزی مراتع در شهرستان طارم


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: سال های گذشته تا این وقت از سال حدود 400 هکتار از مراتع دچار آتش سوزی می شد ولی در سال جاری این گونه نبوده و سه مورد آتش سوزی رخ داده است.

- ایسنا/زنجان رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: سال های گذشته تا این وقت از سال حدود 400 هکتار از مراتع دچار آتش سوزی می شد ولی در سال جاری این گونه نبوده و سه مورد آتش سوزی رخ داده است.

رضا احمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره تجهیزات اطفاء حریق منابع طبیعی شهرستان طارم، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که انجام گرفته از جمله افزایش نیروهای گشت و اعطای امکانات در سال جاری کاهش بیش از 80 درصدی آتش سوزی در شهرستان طارم را داشته ایم.

وی افزود: سال های گذشته تا این وقت از سال حدود 400 هکتار از مراتع دچار آتش سوزی می شد ولی در سال جاری این گونه نبوده و سه مورد آتش سوزی رخ داده اصلا قابل آمار نیست زیرا سریع به کمک همیاران طبیعت و نیروهای گشت منابع طبیعی شهرستان طارم آتش در مراتع مهار شده است.

این مسئول به اعطای آتش کوب به دهیاری ها اشاره کرد و افزود: این اقدام باعث شد در مواقع اضطراری دهیاران کمک حال نیروهای منابع طبیعی شهرستان باشند.

دستگاه دمنده نیز برای اطفا حریق به منابع طبیعی اعطا شده که در اطفا حریق موثر بوده و کارایی خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 80 درصدی آتش سوزی مراتع در شهرستان طارم

کاهش بیش از 80 درصدی آتش سوزی مراتع در شهرستان طارم