مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-18سياسي

برگزاری راهپمایی بزرگ اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین است


برگزاری راهپمایی بزرگ اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: آن خادم حرم که با دست خالی به پیشواز شهادت رفت و توانست شجاعانه و با نترسیدن از مرگ، فرد تروریست مسلح را ناکام و خلع سلاح کند یا آن پسربچه کوچکی که علیرغم سن کم نجات جان پدر را بر فرار خود، ترجیح داد، این گونه افراد قهرمانان ملی هستند و کشور ما از این گونه افراد شجاع و از جان گذشته کم ندارد.

وی با بیان اینکه راه و هدف انقلاب ما برگرفته از مکتب و قیام امام حسین (ع) است، گفت: دشمنان در دنیای پوشالی خود چنین قهرمانان واقعی ندارند و مفاهیمی چون ایثار و شهادت طلبی برای آنها نامفهموم و غیرقابل درک است.

وی ادامه داد: امروزه صنعت دفاعی ما اگر مقتدر و در دنیا شناخته شده است و ابرقدرت های جهان خواهان استفاده از صنایع دفاعی ما هستند، ثمره اربعین، تاسی از نهضت عاشورا، ایثارگری شهدا و علم نخبگان است و پیوند دانشگاه و صنعت دفاعی با حضور نخبگان متعهد و عدم منفعت طلبی نخبگان موجب شکوفایی صنعت دفاعی ایران در سطح جهان شد.

وی تاکید: اقتدار و قدرت جهان شمول ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که انگلیس و آمریکا در برابر اقتدار ایران در توقیف نفتکش های این سردمداران جبهه استکبار جرات عکس ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپمایی بزرگ اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین است

برگزاری راهپمایی بزرگ اربعین مهمترین راه برای جهاد تبیین است