مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-07ورزشي

اعزام تیم چهار نفره و مدال آور شمشیربازی به هانگژو/ یک سهمیه سوخت


تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از امیدهای مدال آوری در بازی های آسیایی است در حالی تنها با یک مربی عازم هانگژو می شود که از یک سهمیه در اختیار دیگر به جا استفاده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از مجموع 62 مدال کاروان ورزش ایران در دوره پیشین بازی های آسیایی، دو مدال سهم شمشیربازی و اسلحه سابر این رشته بود که با عنوان سومی علی پاکدامن و نایب قهرمانی تیمی به دست آمد.

بر این اساس روی مدال آوری دوباره این تیم برای دوره جدید بازی های آسیایی هم حساب ویژه باز شده است با این حال مبنای کار تا به امروز حضور تنها یک مربی (امین قربانی - سرمربی) در کنار ملی پوشان است.

این در حالی است که ملی پوشان اسلحه سابر پنج سال پیش زیر نظر همزمان دو مربی (پیمان فخری و امین قربانی) در بازی های آسیایی اندونزی شرکت کردند و صاحب مدال هم شدند.

کمیته ملی المپیک برای بازی های آسیایی هانگژو هم دو سهمیه کادر فنی به شمشیربازی و تیم ملی اسلحه سابر اختصاص داده اما فدراسیون در اقدامی قابل نقد قصد دارد تنها از یک سهمیه برای همراه داشتن مربی استفاده کند.

البته لازم به ذکر است که فدراسیون شمشیربازی همکاری با پیمان فخری سرمربی پیشین تیم ملی اسلحه سابر را در برنامه داشت که در این صورت این تیم را با دو مربی راهی هانگژو می کرد اما وقتی حضور فخری منتفی شد، قید اضافه شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم چهار نفره و مدال آور شمشیربازی به هانگژو/ یک سهمیه سوخت

اعزام تیم چهار نفره و مدال آور شمشیربازی به هانگژو/ یک سهمیه سوخت