مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-21حوادث

مرگ 43 مازندرانی براثر مسمومیت با قرص برنج


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در 4 ماهه امسال 43نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17درصد کاهش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران درباره مسمومیت با قرص برنج اظهار کرد: در 4 ماهه امسال 43نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17درصد کاهش داشت.

وی افزود: در این 4ماهه از کل فوتی های مسمومیت با  قرص برنج در استان 25 نفر مرد و بقیه زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: طی این مدت شهرستان های بابل با 10، آمل با 9و ساری با 7 فوتی به ترتیب بیشترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند؛ این در حالی بوده آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان های چالوس، نوشهر، سوادکوه و محمودآباد هر کدام یک فوتی گزارش شده است.

عباسی یادآور شد: براساس این گزارش فروردین با 13، اردیبهشت با 11و خرداد 10 مورد بیشترین فوتی و تیر با 9 مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از موارد ذکر شده 22نفر مجرد و بقیه متاهل هستند، افزود: سنین 21 تا 30 سال و سنین 41 تا 50 سال هر کدام با 10 مورد بیشترین و سنین کمتر از 16 سال با یک فوتی ناشی از مسمومیت با قرص برنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 43 مازندرانی براثر مسمومیت با قرص برنج

مرگ 43 مازندرانی براثر مسمومیت با قرص برنج