مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-04سياسي

دانشگاه هانکوک کره 1400 فارغ التحصیل زبان فارسی دارد


استادان دانشگاه هانکوک کره جنوبی در نشست مشترک خود با مسئولین بنیاد سعدی از دانش آموختگی 1400 فارسی آموز در این دانشگاه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، در حاشیه آیین امضاء تفاهم نامه همکاری میان بنیاد سعدی و دانشگاه هانکوک کره جنوبی در حوزه آموزش زبان فارسی، نشست مشترک رییس، معاونین و جمعی از مدیران بنیاد سعدی با استادان و فارسی آموزان این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست شهروز فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی طی سخنانی امضای تفاهم نامه آموزشی با دانشگاه هانکوک را گام بلندی در جهت تقویت همکاری های دوسویه میان ایران و کره جنوبی در راستای تقویت پایه های آموزش زبان فارسی دانست و گفت: با امضای این سند از ماه های آینده برای تسهیل و تسریع آموزش زبان فارسی در این دانشگاه بر اساس استاندارهای نوین و منابع آموزشی بنیاد سعدی و همچنین موضوع تربیت مدرس حرفه ای مساعدت خواهیم داشت.

مطمئن ترین مسیر آشنایی با جامعه و فرهنگ ایران ورود از مسیر زبان فارسی است وی بیان کرد: از نظر من بهترین و آسان ترین شیوه آشنایی مردم کره با جامعه و فرهنگ ایران زمین از مسیر یادگیری زبان فارسی عبور می کند؛ چرا که ایران با تاریخ چند هزار ساله و میراثی کهن در حوزه ادبیات نه فقط در سطح منطقه، بلکه در عرصه جهانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه هانکوک کره 1400 فارغ التحصیل زبان فارسی دارد

دانشگاه هانکوک کره 1400 فارغ التحصیل زبان فارسی دارد