مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-31بين الملل

تقلای صهیونیست ها برای ساخت «معبد کذایی» در مسجد الاقصی با حمایت نتانیاهو


یک رسانه عبری زبان در گزارشی از وجود هماهنگی و همکاری میان چند وزارتخانه کابینه رژیم صهیونیستی برای اختصاص بودجه و تلاش برای اجرای طرح ساخت «معبد» ادعایی خود در صحن های مسجد الاقصی پرده برداشته است.

- تقلای صهیونیست ها برای ساخت معبد کذایی در مسجد الاقصی با حمایت نتانیاهو یک رسانه عبری زبان در گزارشی از وجود هماهنگی و همکاری میان چند وزارتخانه کابینه رژیم صهیونیستی برای اختصاص بودجه و تلاش برای اجرای طرح ساخت معبد ادعایی خود در صحن های مسجد الاقصی پرده برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد حامیان دستیابی به چشم انداز ساختن معبد ادعایی، به پنج گاو سرخ رنگ دل بسته اند که با هواپیما از ایالت تگزاس آمریکا به اراضی اشغالی منتقل شده اند.

این شبکه اعلام کرد که یک وزارتخانه کابینه بودجه ای را برای وارد کردن و پرورش این پنج گاو اختصاص داده است.

در همین راستا، عمری منیف روزنامه نگار صهیونیست فاش کرد که کابینه رژیم صهیونیستی پنج گاو سرخ رنگ را به عنوان بخشی از مقدمات ساخت معبد کذایی وارد کرده است.

صهیونیست ها که به خرافاتی همچون گاو سرخ رنگ اعتقاد دارند، آن را نشانه ای برای پیروزی یهود و تخریب مسجد الاقصی و احداث معبد ادعایی خود قلمداد می کنند، یهودیان مدعی هستند که این گاو روزی ظاهر شده و سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای صهیونیست ها برای ساخت «معبد کذایی» در مسجد الاقصی با حمایت نتانیاهو

تقلای صهیونیست ها برای ساخت «معبد کذایی» در مسجد الاقصی با حمایت نتانیاهو