مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-24سياسي

مسئولیت های اجتماعی صنایع پارس جنوبی عادلانه اجرا شود


نماینده جنوب استان بوشهر بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی ظهر دوشنبه جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیدار با وزیر نفت با تشریح شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه و نقش مردم در امنیت پایدار بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، کنگان، جم و دیّر تأکید شد.

وی افزود: مردم چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیّر نقش مهمی در ایجاد امنیت صنایع و موفقیت وزارت نفت در اجرای پروژه های اقتصادی دارند و همواره با نجابت مثال زدنی خود و ولایت مداری و وطن دوستی شان مانع هرگونه سوء استفاده دشمن برای ایجاد مانع در برابر سیاست های اقتصادی کشور شده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حق این مردم شریف بسیار بیشتر از آن است که تاکنون در حوزه مسئولیت های اجتماعی انجام شده است و نباید شاهد مشکلات آموزشی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و به ویژه بیکاری در این مناطق باشیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس از اراده وزیر در تحقق کامل مسئولیت های اجتماعی و رویکرد جدید وزارت نفت برای مدیریت شورای راهبردی پتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت های اجتماعی صنایع پارس جنوبی عادلانه اجرا شود

مسئولیت های اجتماعی صنایع پارس جنوبی عادلانه اجرا شود