مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21سياسي

وحیدی: اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان این مرز و بوم پسران و دختران مسلمان و مومن این کشور همه با هم همدل و همسو هستند و اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد.

- نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان این مرز و بوم پسران و دختران مسلمان و مومن این کشور همه با هم همدل و همسو هستند و اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در نطق خود با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه محرومیت زدایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان بزرگترین نهاد انقلابی افتخارآفرین، برخاسته از مردم و کنار مردم که ضمن مبارزه دائم با دشمنان در سازندگی، خدمت و محرومیت زدایی در صف اول قرار دارد و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با هوشمندی و کمک به دولت در خدمتگزاری و محرومیت زدایی در بودجه سنواتی با تقویت قرارگاه امام حسن (ع) زمینه اجرای پروژه های بزرگی را در محرومیت زدایی در بخش رفع تنش آبی در روستاهای کشور، راه های روستایی، آموزش، بهداشت و مسکن محرومین فراهم نموده اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رویکردی که دولت و مجلس همواره در مسیر و تحت فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی دارند، اگر عده ای غافل و جاهل از داخل و خارج در پی ایجاد اختلاف و شهبه هستند در این زمان حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد

وحیدی: اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد