مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-13سياسي

استاندار تهران: نظام مهندسی در قبال ساخت وسازها مسئول است


سازمان نظام مهندسی برای نظارت بر ساخت و سازها، نقش مهمی داشته و از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است و این دستگاه ناظر سمبلیک و بی معنی نیست و مجموعه نامبرده در رابطه با ساخت وسازها مسئول سازه و ساختمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان تهران که با محوریت شهرستان اسلامشهر و با حضور مدیران کل و شهرستانی ادارات و دستگاه های مرتبط با مسکن و فرمانداران شهرستان های غرب استان تهران در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: عدم حضور مهندس ناظر و عدم نظارت درست باعث بروز تخلفات ساختمانی شده و بسیاری از پروژه ها دچار مشکل شده اند که نمونه های زیادی از این تخلفات وجود دارد.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی برای نظارت بر ساخت و سازها، نقش مهمی داشته و از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است و این دستگاه ناظر سمبلیک و بی معنی نیست و مجموعه نامبرده در رابطه با ساخت وسازها مسئول سازه و ساختمان است.

استاندار تهران بیان کرد: نظام مهندسی نه از جنبه حقوق عام بلکه از لحاظ حقوق خاص باید از نظر کیفی و ایمنی در برابر احداث ساختمان ها و بناها ناظر، مسئول و پاسخگو باشد؛ اگر موضوع نظارت صرفا جهت ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد، راه را بیهوده رفته ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: نظام مهندسی در قبال ساخت وسازها مسئول است

استاندار تهران: نظام مهندسی در قبال ساخت وسازها مسئول است