مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-05سياسي

نورصالحی در سمت ریاست شورای شهر اصفهان ابقاء شد


محمدنورصالحی در سومین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در سمت ریاست شورای شهر ابقاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات هیأت رییسه شورای اسلامی شهر اصفهان صبح شنبه در نود و هفتمین جلسه علنی شورای ششم برگزار شد.

در بخش نخست، انتخاب ریاست شورا برگزار شد و تنها کاندیدا محمد نورصالحی بود که با 10 رأی مثبت و 3 رأی سفید از 13 رأی مأخوذه بار دیگر به عنوان رییس شورا انتخاب شد.

برای انتخاب نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در سال سوم، سید امیر سامع تنها کاندیدا بود که با رأی گیری انجام شده و کسب 9 رأی مثبت و 4 رأی سفید از 13 رأی مأخوذه به عنوان نایب رییس شورا در سال سوم انتخاب شد.

برای انتخاب منشی اول شورا، فرزانه کلاهدوزان با پیشنهاد اعضای شورا به عنوان کاندیدا مطرح شد که با رأی گیری انجام شده و کسب 10 رأی مثبت و 3 رأی سفید از 13 رأی مأخوذه به این سمت انتخاب شد.

برای انتخاب منشی دوم و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی به عنوان تنها کاندیدا پیشنهاد شد که با رأی گیری انجام شده و کسب 11 رأی مثبت و 2 رأی سفید از 13 رأی مأخوذه به این سمت انتخاب شد.

برای انتخاب خزانه دار شورا، احمد شریعتی به عنوان تنها کاندیدا پیشنهاد شد که با رأی گیری انجام شده و کسب 11 رأی مثبت و 2 رأی سفید از 13 رأی مأخوذه به این سمت انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورصالحی در سمت ریاست شورای شهر اصفهان ابقاء شد

نورصالحی در سمت ریاست شورای شهر اصفهان ابقاء شد