مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-09سياسي

ضرورت توجه به جایگاه اقتصاد دریا محور در برنامه هفتم سند تحول


معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید علی نازی در حاشیه نشست تخصصی مدیران دریایی کشور که در جزیره کیش برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برجسته کردن اقتصاد دریا پایه در تصمیم گیری های درون سازمانی و اجرای طرح مطالعاتی و راهبردی با کمک فناوری های روز دنیا از جمله اقدامات سازمان بنادر برای توسعه اقتصاد دریا محور است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح اقدامات و همکاری های مشترک فی مابین سازمان بنادر و منطقه آزادکیش اظهار داشت: ماحصل نشست های مشترک با معاون توسعه زیر ساخت های منطقه آزاد کیش منتج به آن شده که بر اساس تفاهم نامه ها منعقده برای احداث یکی از بزرگترین ساختمان های مرجع دریایی بمنظور کنترل و پوشش راداری منطقه واگذاری زمین از سوی منطقه آزاد کیش به سازمان بنادر و دریانوردی صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین ایجاد بزرگترین مرکز مقابله با آلودگی دریا در جزیره کیش جهت مقابله با آلودگی نفتی شناورهای متردد در منطقه که می تواند علاوه بر ایجاد خطرات زیست محیطی و تهدید اکولوژی دریایی منطقه به صنعت گردشگری دریایی کیش نیز آسیب جدی وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به جایگاه اقتصاد دریا محور در برنامه هفتم سند تحول

ضرورت توجه به جایگاه اقتصاد دریا محور در برنامه هفتم سند تحول