مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-01سياسي

ورود وسایل نقلیه دست دوم خارجی به شأن مردم ضربه می زند


ورود دستگاه های دست دوم خارجی اگر قانونی شود به شان مردم ضربه می زند چون که این وسایل تضمین ایمنی لازم را ندارد و بهتر است به جای این کار وسایل نقلیه نو وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری، استاندار تهران عصر امروز در جلسه بررسی کاهش تصادفات رانندگی استان تهران  با اشاره به اینکه انتظارات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش و کنترل تلفات تصادفات امری عقلی و شرعی است، اظهار کرد: باید اقدامات ما مبتنی بر داشته های علمی و عملی در این خصوص انجام شوند و همه دستگاه های عریض و طویل موجود وظیفه شان رفع مشکلات در این حوزه است.

وی با بیان اینکه رانندگی مهمترین عامل مرگ و میر جاده ای هستند، گفت: ما رقابت درستی را برای انتخاب بهترین وسیله حمل و نقل نداریم و این از اشکالات کار است.

  استاندار تهران بیان کرد: ورود دستگاه های دست دوم خارجی اگر قانونی شود به شان مردم ضربه می زند چون که این وسایل تضمین ایمنی لازم را ندارد و بهتر است به جای این کار وسایل نقلیه نو وارد شود.

فخاری با بیان اینکه اولین اولویت در بررسی تصادفات وسایل نقلیه است، ادامه داد: ما قائل به چرخیدن اقتصاد کشور و تولید هستیم اما معتقدیم باید چرخه معیوب اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وسایل نقلیه دست دوم خارجی به شأن مردم ضربه می زند

ورود وسایل نقلیه دست دوم خارجی به شأن مردم ضربه می زند