مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-31اقتصادي

25 درصد مشترکان برق خانگی استان مرکزی پاداش دریافت کردند


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: 25 درصد مشترکان برق خانگی استان طی ماه های خرداد و تیر پاداش دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز 25 درصد مشترکان خانگی استان همکاری خوبی با صنعت برق داشتند حدود 48 میلیارد ریال پاداش گرفتند، قطعاً انتظار آن را داریم که مردم همکاری بیشتری با صنعت برق داشته باشند.

وی افزود: در خرداد و  تیرماه امسال 599 هزار و 980 قبض برای مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی صادر شد که از این تعداد 142 هزار و 130 قبض مشمول پاداش صرفه جویی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: امیدواریم با همکاری خوب مردم و کاهش 10 درصدی مصرف برق بتوانیم شبکه برق پایداری داشته باشیم.

محمودی ادامه داد: مهم ترین طرحی که امسال در بخش مدیریت مصرف بخش خانگی اجرایی می شود، طرح پاداش صرفه جویی است، این طرح با هدف تأمین برق پایدار برای تمامی بخش ها اجرا می شود، بدین معنا که هر خانواری که مصرف برق خود را کاهش دهد، به میزان هر کیلووات ساعت کاهش مصرف تا 2000 تومان کاهش دریافت می کند.

وی بیان کرد: این پاداش شامل تمامی مصارف اعم از مصارف داخل الگو و بیش از الگو است و درباره این که خانوارها چه میزان امکان صرفه جویی دارند، باید گفت مصارف متفاوت است، الگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد مشترکان برق خانگی استان مرکزی پاداش دریافت کردند

25 درصد مشترکان برق خانگی استان مرکزی پاداش دریافت کردند