مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:362023-08-01سياسي

چگونه همسر غمگینم را شاد کنم؟


خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری عامل اصلی شاد شدن هرکسی خود اوست دیگران تسهیل کننده اند.

در روابط سطحی، غم و غصه آدم ها، غالباً در دنیای شخصی شان می ماند و گاه زیر بالشت یا لای دفتر خاطرات یا کوچه پس کوچه های قلبشان دفن می شود.

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که حوصله و انگیزه کافی برای شریک شدن با مشکل کسی را داشته باشد بلکه فقط در خوشی ها و خوشحالی ها گرد هم هستند و با هم ارتباط می گیرند اما در روابط عمیق، دوست آن باشد که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی؛ چرا که در شرایط پریشان حالی آدم ها معمولا احساس تنهایی بیشتری می کنند حتی اگر باور داشته باشند که تنها نیستند.

همسر، بهترین کسی است که می تواند در یک رابطه عمیق، تنهایی و ناشادی همسر خود را رفع کند و شادی او را تسهیل، اما شاید همه متأهل ها شرایطی را تجربه کرده اند که همسرشان غصه داشته یا دلش گرفته بوده، در عین حال بلد نبوده اند او را شاد کنند.

 شاد کردن و حل مشکل دیگران فراتر از حوصله یا انگیزه و عشق، یک مهارت است برخی بلدند برخی نه! اما این مهارت نیز مثل همه مهارت های زندگی نیازمند آگاهی و قابل یادگیری است.

در ادامه، به یک درس مهم در این مهارت به عنوان فعال بودن اشاره می کنم: چطور باشم؟ فعال  مهم ترین نکته در شاد کردن همسر آن است که نقش فعال داشته باشید نه منفعل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه همسر غمگینم را شاد کنم؟

چگونه همسر غمگینم را شاد کنم؟