مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-21اقتصادي

احداث و بهرەبرداری از هفت سد در کردستان با سرمایه گذاری های کلان


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت:درحال حاضر تعداد 7 سد در استان کردستان با سرمایه گذاری کلان در دست احداث و در آستانه بهره برداری قرار دارد و اتمام پروژه های نیمه تمام آبرسانی نیز، - ایسنا/کردستان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت:درحال حاضر تعداد 7 سد در استان کردستان با سرمایه گذاری کلان در دست احداث و در آستانه بهره برداری قرار دارد و اتمام پروژه های نیمه تمام آبرسانی نیز، تبدیل اراضی دیم به آبی را تسریع می بخشد.

آرش آریانژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص تلاش های جهادی مجموعه شرکت آب منطقەای کردستان اظهار کرد: این مجموعه اقدامات علاوه بر توسعه و بهبود کشاورزی منطقه و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقـیم موجب تحول در رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه و تأمین آب شرب و صنعت پایدار در منطقه، خواهد شد.

وی عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات مناسب و به موقع و نگاه ویژه وزارت نیرو به طرح ها و پروژه های آبی استان در سنوات اخیر، امید و شکوفایی به کردستان بازگشت و بیشتر این پروژه ها که از مطالبات مردم نجیب و شریف استان بود از حالت رکود به بالقوه در آمدند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان درخصوص پروژه های این شرکت بیان کرد: اجرا و تکمیل قطعه 3 خط انتقال آب شرب سد عباس آباد بانه به تصفیه خانه موجود آن شهرستان (اجرای خط انتقال لوله فولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و بهرەبرداری از هفت سد در کردستان با سرمایه گذاری های کلان

احداث و بهرەبرداری از هفت سد در کردستان با سرمایه گذاری های کلان