مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-12اقتصادي

اعزام دوباره ناظران بهداشتی برای نظارت بر سلامت گوشت وارداتی


رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: قرار است دوباره ناظران بهداشتی برای نظارت بر سلامت گوشت های وارداتی، اعزام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز حامد زارعی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که آیا ناظران بهداشتی برای نظارت بر سلامت گوشت های وارداتی اعزام می شوند،گفت: بله، اخیرا سازمان دامپزشکی کشور مسئله اعزام دوباره ناظران بهداشتی را از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد که ایشان هم در این باره موافقت کرده اند.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور افزود: با موافقت وزیر جهاد کشاورزی قرار است از این به بعد اعزام ناظران بهداشتی به صورت موردی به کشورهایی که از آنها گوشت وارد می کنیم، اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اعزام ناظران بهداشتی به کشورهایی که از آنها گوشت وارد می کنیم در دولت دوازدهم متوقف شد البته ناظران شرعی همچنان به فعالیت خود ادامه دادند.

زارعی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که اکنون از چه کشورهایی گوشت وارد می کنیم، گفت: از کشورهای برزیل، روسیه، مغولستان، قزاقستان و گرجستان گوشت وارد کشور می شود.

*ناظران بهداشتی از بخش خصوصی باشد رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور افزود: پیشنهاد ما این است که علاوه بر نظارت های میدانی که توسط ناظران بهداشتی انجام می شود، پروتکل های بهداشتی هم با کشورهای صادرکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دوباره ناظران بهداشتی برای نظارت بر سلامت گوشت وارداتی

اعزام دوباره ناظران بهداشتی برای نظارت بر سلامت گوشت وارداتی