مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-23اجتماعي

پیش بینی تردد 50 هزار نفر از مرز چذابه در تاسوعا و عاشورا


فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه در تاسوعا و عاشورای سال گذشته 20 هزار نفر از مرز چذابه تردد کردند، گفت: پیش بینی می شود در تاسوعا و عاشورای امسال حدود 50 هزار نفر از این مرز تردد کنند.

- ایسنا/خوزستان فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه در تاسوعا و عاشورای سال گذشته 20 هزار نفر از مرز چذابه تردد کردند، گفت: پیش بینی می شود در تاسوعا و عاشورای امسال حدود 50 هزار نفر از این مرز تردد کنند.

حمید سیلاوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون 190 موکب در سایت مواکب و 120 موکب در مسیر تردد از اهواز به چذابه آماده خدمات رسانی هستند و فعالیت این مواکب از اول ماه صفر آغاز می شود اما با توجه به تردد زائران در این روزهای ماه محرم یکی ـ دو موکب به صورت مستمر در حال فعالیت هستند.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن تاسوعا و عاشورا و احتمال تردد زائران در این ایام آمادگی لازم برای خدمات رسانی ایجاد شده است.

فرماندار دشت آزادگان خاطرنشان کرد: تاسوعا و عاشورا به عنوان مانوری برای اربعین حسینی (ع) در نظر گرفته شده و همه واحدها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر در دست داشتن پاسپورت دارای بیش از شش ماه اعتبار به منظور تردد از مرز بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و به منظور پیشگیری از گرمازدگی زائران حتما نکات بهداشتی را رعایت و از تردد زیر آفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تردد 50 هزار نفر از مرز چذابه در تاسوعا و عاشورا

پیش بینی تردد 50 هزار نفر از مرز چذابه در تاسوعا و عاشورا