مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-15سياسي

نمایندگان درباره تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه 1402 چه گفتند؟


تعدادی از نمایندگان مجلس، به بیان نظرات خود درباره گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه 1402 پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 24 مرداد) به بیان نظرات خود درباره  گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره  تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه 1402 پرداختند.

گودرزوند چگینی: عملکرد بودجه عمرانی کشور مناسب نیست در ابتدا مهرداد گودرزوند چگینی،نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه، در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه سال 1402 کل کشور بیان کرد: یکی از موضوعات جدی برای اداره کشور بحث بودجه است.

اگر ما می خواهیم تا برنامه های پیش بینی شده تحقق پیدا کند و شاهد کنترل تورم، اشتغال و رونق اقتصادی باشیم باید عملکرد بودجه ای خود را بسنجیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه نتوانسته آن طور که باید و شاید برنامه های خود را اجرایی کند.

عملکرد بودجه عمرانی در چهارماهه امسال مناسب نیست و عملکرد بودجه عمرانی در چهار ماهه ابتدای سال جاری 21 درصد است که در سطح ضعیفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان درباره تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه 1402 چه گفتند؟

نمایندگان درباره تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه 1402 چه گفتند؟