مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-15اقتصادي

حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از 1237 بیمار خاص و صعب العلاج


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 1237 بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت های درمانی این نهاد بهره مند هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 1237 بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت های درمانی این نهاد بهره مند هستند.

ابراهیم محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیماران خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی این نهاد از جمله پرداخت هزینه های درمانی و بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و توان بخشی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به پرداخت 500 میلیون تومان هزینه های درمانی و بهداشتی به این بیماران طی چهار ماهه ابتدایی امسال، افزود: این بیماران علاوه بر تأمین تجهیزات توان بخشی، ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تعداد بیماران خاص و صعب العلاج که زمین گیر نیز هستند را 649 نفر عنوان و مطرح کرد: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره مند هستند و کمک هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه های درمانی دریافت می کنند.

محمدی با بیان اینکه بیماران خاص و صعب العلاج به علت هزینه های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از 1237 بیمار خاص و صعب العلاج

حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از 1237 بیمار خاص و صعب العلاج