مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-16سياسي

فعال دانشجویی: ترور کور در شاهچراغ به دلیل موفقیت های اخیر ایران بود


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: این ترور کور به دلیل موفقیت های اخیر ایران مثل بازگیری پول بلوکه شده ایران، - نرگس خطیب دماوندی دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: حادثه ناگوار و تلخی که در حرم شاهچراغ رخ داد، عملی شنیع و غیر انسانی بود، آنچه که اتفاق افتاد به قصد آماده کردن پیش زمینه  برای داغ کردن دوباره اغتشاشات بود.

وی افزود: این ترور کور به دلیل موفقیت های اخیر ایران مثل بازگیری پول بلوکه شده ایران، و رزمایش های موفق اخیر  بوده و در حقیقت جنبه عقده گشایی و ضرر زدند به و اتفاقات اخیر را به حاشیه بردند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ملت ما، ملت شهادت است؛ ملتی که برای سرافرازی ایران اسلامی اش، پدرها و پسرها و برادرها داده است؛ ملتی که از جنگیدن در راه وطنش خسته نشده است.

حالا شقی ترین افراد، از یاد برده اند که بنیانگذار کبیر انقلاب فرمود بکشید مارا،ملت ما بیدار تر می شودو خب مصداق بارز این صحبت همین حادثه تروریستی است.

باقی مانده های گروه تروریستی داعش، به نظر می رسد با کارهایی از این دست قصد دارند دوباره به این گروه منحوس رسمیت ببخشند و خود را مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: ترور کور در شاهچراغ به دلیل موفقیت های اخیر ایران بود

فعال دانشجویی: ترور کور در شاهچراغ به دلیل موفقیت های اخیر ایران بود