مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-08ورزشي

پریرا چطور خجالت نمی کشد؟/ اسکلت قهرمانی پرسپولیس رشد کرده است


مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از صحبت های مهاجم برزیلی فصل گذشته سرخپوشان گفت: واقعا نمی دانم چطور به خودش اجازه داده که درباره پرسپولیس صحبت و اظهار نظر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضمن اظهار نظر در خصوص حاشیه های به وجود آمده در خصوص نقل و انتقالات لیگ برتر و همچنین وضعیت باشگاه ها در آستانه رقابت ها صحبت کرده است که در پی می خوانید: پریرا چطور خجالت نمی کشد؟! مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص صحبت های کمال کامیابی نیا نسبت به روند جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی همچون لئاندرو پریرا گفت: ابتدا به کمال کامیابی نیا بابت سال ها حضور در پرسپولیس و کمکی که به افتخار آفرینی های متوالی این باشگاه کرد خسته نباشید می گویم.

جایگاه یک باشگاه را باید در ارج نهادن به پیشکسوتان آن تیم پیدا کرد.

خیلی از پرسپولیسی ها مخصوصا هم نسلان من با کمترین چشمداشت پیراهن پرسپولیس را پوشیدند تا دل مردم را خوشحال کنند اما الان زمانه دیگری شده است.

رأفت افزود: من واقعا نمی دانم چرا باید زبان پریرا اینقدر در رسانه ها باز باشد که علیه یکی از کاپیتان های تیمش راحت و بی پروا صحبت کند.

او چطور از خودش خجالت نمی کشد؟ اینقدر پول مفت بابت یک گل گرفتی آنوقت کوچک ترین انتقادی که نسبت به تو می شود واکنش منفی نشان می دهی که بی ادبی هایت هم به هواداران پرسپولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پریرا چطور خجالت نمی کشد؟/ اسکلت قهرمانی پرسپولیس رشد کرده است

پریرا چطور خجالت نمی کشد؟/ اسکلت قهرمانی پرسپولیس رشد کرده است