مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-16بين الملل

بولتون: احتمالا عربستان برای اعلام سازش با اسراییل منتظر به تخت نشستن بن سلمان است


مشاور سابق امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، ولیعهد عربستان ممکن است برای اعلام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی منتظر به تاج و تخت نشستن خود بماند.

- مشاور سابق امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، ولیعهد عربستان ممکن است برای اعلام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی منتظر به تاج و تخت نشستن خود بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه نیوزمکس گفت، در یک مرحله معین فرصت خوبی وجود دارد که صهیونیست ها و سعودی ها با هم سازش کنند، کاری که بحرین و امارات انجام دادند؛ اما به نظر این اتفاق به زودی نمی افتد.

وی افزود، مذاکره پیرامون مسائل ممکن است دستیابی به عادی سازی روابط را با خطراتی مواجه کند زیرا ممکن است این مذاکره کل روند عادی سازی روابط را مختل کند.

بولتون گفت، خود سعودی ها منتظرند محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به تخت پادشاهی بنشیند، به همین دلیل فرصت زیادی وجود دارد.

امید است که با رژیم صهیونیستی سازش کنند این کار هرچقدر زودتر انجام شود بهتر است؛ اما به نظر این سازش به زودی انجام نمی شود.

در همین راستا، اندیشکده کشورهای حوزه خلیج فارس در واشنگتن ادعا کرد، در این سازش، رژیم صهیونیستی بیشترین سود را خواهد کرد و هیچ امتیازی به فلسطینی ها نخواهد داد، زیرا به مرحله ای از جاه طلبی رسیده که آن را و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: احتمالا عربستان برای اعلام سازش با اسراییل منتظر به تخت نشستن بن سلمان است

بولتون: احتمالا عربستان برای اعلام سازش با اسراییل منتظر به تخت نشستن بن سلمان است