مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-10ورزشي

تبعات یک اعتراض؛ سرمربی آلومینیوم محروم شد


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم محروم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، روز گذشته هفته اول مسابقات لیگ برتر در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

در یکی از این دیدارها تیم آلومینیوم اراک در تهران مقابل پرسپولیس به میدان رفت که در نهایت با تک گل علی نعمتی در دقیقه 38 تن به شکست داد.

این گل در شرایطی مورد قبول داور و کمک وی واقع شد که مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم نسبت به آن اعتراض داشت و معتقد بود گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

سرمربی آلومینیوم اراک بعد از پایان بازی با شرایط سختی قصد ورود به اتاق کنفرانس در طبقه سوم ورزشگاه را داشت که بعد از اینکه به این طبقه رسید متوجه شد که سالن کنفرانس آنجا نیست! و با دلخوری به دلیل ناهماهنگی به وجود آمده در نشست خبری حاضر نشد و در میکسدزون پاسخ سؤالات خبرنگاران را داد.

حسینی در میکسدزون به نحوه به ثمر رسیدن گل اعتراض داشت و گفت: می توانستیم این بازی را بازنده نشویم آنچه مسلم این است که ما یک گل آفساید خوردیم و امیدوارم کمک داور عامدانه چنین اشتباهی را نکرده باشد.

من صحنه گل را بین دونیمه در رختکن دیدم.

حسینی محروم شد همین جمله حسینی در خصوص آفساید بودن گل پرسپولیس باعث شد تا کمیته انضباطی به سرعت، سرمربی تیم آلومینیوم را به دلیل اظهاراتش علیه داور مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات یک اعتراض؛ سرمربی آلومینیوم محروم شد

تبعات یک اعتراض؛ سرمربی آلومینیوم محروم شد