مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-10سياسي

مهمترین ماموریت انتظامی کشور تامین امنیت زائران اربعین است


جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور در مرز باشماق مریوان گفت: مهمترین ماموریت انتظامی کشور در اربعین تامین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است و پلیس برای تحقق آن با اقتدار در میدان است.

- ایسنا/کردستان جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور در مرز باشماق مریوان گفت: مهمترین ماموریت انتظامی کشور در اربعین تامین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است و پلیس برای تحقق آن با اقتدار در میدان است.

سردار محمد شرفی در بازدید از پایانە مرز باشماق مریوان با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را دارد، اظهار کرد: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است.

وی عنوان کرد: خداوند را شاکرم که در جمع مردم فهیم و قدرشناس استان کردستان حضور پیدا کردم تا از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی در راستای خدمت رسانی به زائران باشیم.

شرفی افزود: امنیت کامل در استان کردستان برقرار است و کارکنان انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به زائران در مرز باشماق انجام شده است، بیان کرد: انتظامی کشور آمادگی کامل جهت تامین امنیت و آرامش زائران اربعین را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین ماموریت انتظامی کشور تامین امنیت زائران اربعین است

مهمترین ماموریت انتظامی کشور تامین امنیت زائران اربعین است