مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-13بين الملل

سران نیجر:خواستار حمایت همه جانبه متحدانمان دربرابر تهدیدات هستیم


بستن مرزهای هوایی و زمینی کشورهای غرب آفریقا به روی نیجر و گمانه زنی ها درباره احتمال مداخله نظامی، سران جدید نیجر از متحدان آفریقایی خود خواستار حمایت همه جانبه در برابر دشمنان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با تشدید تنش در منطقه ساحل در غرب آفریقا، شورای نظامی جدید نیجر در پیامی از حمایت های بی دریغ دولت گینه در حمایت از دولت انتقالی نیجر در مقابله با تهدیدات سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) تشکر کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه یکشنبه به نقل از رادیو دولتی گینه (RTG) گزارش داد که موسی سالو بارما مذاکره کننده ارشد شورای نظامی نیجر از دولت گینه به خاطر پشتیبانی مادی و معنوی این کشور در حمایت از نیامی در برابر تهدیدات کشورهای غربی و سران اکواس تشکر کرد و خواستار تداوم حمایت این کشور آفریقایی در سایه تهدیدات کنونی علیه نیامی شد.

در خبری مرتبط، عبد الرحمن تیانی رییش شورای نظامی نیجر امروز در نیامی با هیئتی از علما و مدیران مؤسسات دینی نیجریه دیدار و گفتگو کرد.

رییس شورای نظامی نیجر و امین زین نخست وزیر جدید دولت انتقالی در نشست های جداگانه با شیوخ و علمای مؤسسات دینی نیجریه با انتقاد از تحریم های ظالمانه سران جامعه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر خواستار برچیدن تحریم های اقتصادی شدند و این مجازات های اقتصادی را غیرانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران نیجر:خواستار حمایت همه جانبه متحدانمان دربرابر تهدیدات هستیم

سران نیجر:خواستار حمایت همه جانبه متحدانمان دربرابر تهدیدات هستیم