مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-14سياسي

بوی کناره گیری و ائتلاف با 4 رقیب قدر در کهگیلویه بزرگ به مشام نمی رسد


این گونه که از اظهارات پیداست در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در این دوره 4 رقیب بزرگ انتخاباتی در صورت تایید شورای نگهبان در کنار یکدیگر رقابت سنگینی خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد به اتمام رسید و تقریباً آنچه که انتظار می رفت صورت گرفت و افرادی که پیش بینی می شد تا در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند آمادگی خود را برای حضور در عرصه انتخابات اعلام کردند تا خود را به بوته رای مردم بگذارند.

اما در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در این دوره 4 رقیب بزرگ انتخاباتی در صورت تایید شورای نگهبان در کنار یکدیگر رقابت سنگینی خواهند داشت که البته به صورت کامل و روشن هنوز معلوم نیست چه کسانی تا آخر در عرصه خواهند ماند و کدام یک از آنها میدان را برای موفقیت دیگری ترک خواهد کرد.

طبق آنچه که اکنون در پیش ثبت نام صورت گرفته حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی در این دوره نیز خود را مهیای انتخابات کرده است در یک طرف دیگر ماجرا عدل هاشمی پور که در دوره گذشته شکست را از موحد پذیرا شده بود و در دوره ماقبل نیز موحد را شکست داده بود برای بار سوم چنگ در چنگ موحد خواهد انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی کناره گیری و ائتلاف با 4 رقیب قدر در کهگیلویه بزرگ به مشام نمی رسد

بوی کناره گیری و ائتلاف با 4 رقیب قدر در کهگیلویه بزرگ به مشام نمی رسد