مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-12فرهنگي

«ضیافت شیطان» در تئاتر شهر/ بازیگر نقش اصلی قبل از اجرا غش کرد!


نمایش «ضیافت شیطان» برگرفته از حکایت های «الهی نامه» عطار است از جمله آثار پرمخاطب اوایل دهه 80 محسوب می شود که به کارگردانی امیر دژاکام در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه رفت.

- نمایش ضیافت شیطان برگرفته از حکایت های الهی نامه عطار است از جمله آثار پرمخاطب اوایل دهه 80 محسوب می شود که به کارگردانی امیر دژاکام در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه رفت.

خبرگزاری مهر -گروه هنر-آروین موذن زاده؛ ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با سپری کردن بیش از 4 دهه پا به قرنی تازه گذاشت؛ در این عمر سپری شده 44 ساله، آثار مختلفی با موضوعاتی متنوع از دفاع مقدسی، دینی، کمدی، اجتماعی و … تولید و در سالن های تئاتر به صحنه رفتند.

برخی از این آثار بسیار جریان ساز بودند و برخی آثار خاطره انگیز و پرمخاطب.

شاید خالی از لطف نباشد مروری داشته باشیم بر آثاری که طی دهه های 60، 70، 80 و 90 تولید و اجرا شدند، روندی که این آثار برای تمرین و تولید طی کردند، گروهی که در تولید و اجرای اثر حضور داشتند و دیدن تصاویر این اجراها اعم از عکس یا فیلم.

از این رو در گروه هنر تصمیم بر این شد که از آغاز سال 1400 با جمع آوری اطلاعات مختلف اجراهای 4 دهه گذشته، مروری بر تولیدات تئاتر ایران در این بازه زمانی داشته باشیم که این گزارش ها تا نیمه سال 1401 ادامه یافت و بعد از وقفه ای چند ماهه قرار بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ضیافت شیطان» در تئاتر شهر/ بازیگر نقش اصلی قبل از اجرا غش کرد!

«ضیافت شیطان» در تئاتر شهر/ بازیگر نقش اصلی قبل از اجرا غش کرد!