مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-05سياسي

کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» منتشر شد


کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» حاصل تدوین مباحث مطرح شده در سه مدرسه تابستانی است که طی سال های 1395 تا 1397 با حضور اساتید علوم انسانی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از هنرآنلاین، کتاب درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق به کوشش بشیر معتمدی و با مقدمه اشرف بروجردی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی طی سال های 1395 تا 1397 کوشید با برگزاری مدرسه های تابستانی، موضوعاتی بینارشته ای را که لازمه پیشرفت و توسعه جامعه ایرانی می دانست در کانون توجه قرار دهد و از جنبه های گوناگون به ارزیابی و واکاوی آن ها بپردازد.

در سال 1395 برای گفت وگو پیرامون حقوق شهروندی از اساتید این حوزه دعوت به عمل آمد و مباحث حقوق شهروندی از منظر دینی توسط آیت الله محمد سروش محلاتی، حقوق شهروندی از منظر فلسفی توسط سیدمحمدرضا بهشتی و حقوق شهروندی از منظر حقوقی توسط محمدحسن ضیایی فر ارائه شد.

در سال 1396 مبحث صلح مورد توجه قرار گرفت و آیت الله سیدمحمدعلی ایازی درس گفتار صلح از منظر قرآن ، سیدمحسن فاطمی درس گفتار روان شناسی صلح ، سیدمحمدامین قانعی راد درس گفتار جامعه شناسی صلح و محمدحسن ضیایی فر درس گفتار صلح از منظر حقوق بشر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» منتشر شد

کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» منتشر شد