مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-28دانش

طراحی الگوریتم های کنترلی اسکلت های خارجی توانبخشی برای افراد ناتوان


پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به  طراحی الگوریتم های کنترلی برای اسکلت های خارجی توانبخشی بخش پایین تنه برای افراد ناتوان و کم توان شدند.

- توسط یکی از اعضاء هیئت علمی گروه هوش ماشین و رباتیک دانشگاه تهران انجام شد؛ طراحی الگوریتم های کنترلی اسکلت های خارجی توانبخشی برای افراد ناتوان پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به  طراحی الگوریتم های کنترلی برای اسکلت های خارجی توانبخشی بخش پایین تنه برای افراد ناتوان و کم توان شدند.

دکتر رضوان نصیری، عضو هیئت علمی گروه هوش ماشین و رباتیک دانشگاه تهران در گفت وگو با ایسنا با بیان این که در دوره پسا دکتری خود در دانشگاه واترلو کانادا و در آزمایشگاه دکتر آرامی AramiLab و با همکاری دکتر مجید نیلی احمد آبادی هیئت علمی گروه هوش ماشین و رباتیک دانشگاه تهران از سال 1400 تاکنون تمرکز خود را برروی طراحی و توسعه الگوریتم های کنترلی برای اسکلت های خارجی توانبخشی معطوف کرده است، اظهار کرد: در همین راستا مقالات متعددی را به چاپ رسانده ام و یکی از به روزترین الگوریتم های کنترلی برای این دسته از اسکلت های خارجی را با عنوان Virtual Energy Regulator طراحی کرده ام.

وی افزود: این الگوریتم قادر است با عمکرد کاربر خود را همزان (Coordination) کند و از همین رو بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر الگوریتم های کنترلی توسعه یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی الگوریتم های کنترلی اسکلت های خارجی توانبخشی برای افراد ناتوان

طراحی الگوریتم های کنترلی اسکلت های خارجی توانبخشی برای افراد ناتوان