مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-01اجتماعي

224 دانش آموز استثنایی کردستان متقاضی جهش تحصیلی شدند


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: 224 دانش آموز با نیازهای ویژه در کردستان متقاضی شرکت در آزمون ارتقای پایه تحصیلی شدند.

- طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه امروز پایان زمان اجرای برنامه جهش تحصیلی در کردستان است، اظهار کرد: تاکنون 224 دانش آموز کردستانی متقاضی جهش در آزمون هوش شرکت کرده اند که 130 نفر از آنان صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه دارند.

وی خاطرنشان کرد: زمان نوبت گیری ارزیابی هوشی روانی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از 5 تیرماه آغاز شده و 3 پایگاه در شهرستان های سنندج، قروه و سقز برای اجرای برنامه جهش در استان تخصیص یافته است.

محمدی گفت: متقاضیان جهش در سطح استان می توانند به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی ـ تربیتی رهنما در شهر سنندج، فرزانگان در شهر سقز و کیمیا در شهر قروه مراجعه کنند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه اغلب صاحب نظران تعلیم و تربیت موافق جهش تحصیلی بی رویه کارشناسی نیستند از والدین تقاضا کرد با در نظر گرفتن تأثیرات ذهنی وروانی جهش تحصیلی بر رشد و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان تصمیم گیری مناسبی داشته باشند.

وی تصریح کرد: جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریست و خانواده ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

224 دانش آموز استثنایی کردستان متقاضی جهش تحصیلی شدند

224 دانش آموز استثنایی کردستان متقاضی جهش تحصیلی شدند