مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-06حوادث

محموله سلاح جنگی قاچاق در غرب خوزستان توقیف شد


فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: با هوشیاری ماموران مرزبانی هنگ مرزی دشت آزادگان از ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی به کشور جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران مرزبانی و در راستای مبارزه بی امان با قاچاق سلاح و مهمات و انسداد مرزی و در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات قاچاق از طریق تالاب مرزی هورالعظیم به کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی هنگ مرزی دشت آزادگان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مرزبانی پس از اقدامات اطلاعاتی به مدت سه هفته با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و با استفاده از اطلاعات دریافتی و بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی، محل دپوی محموله سلاح و مهمات جنگی قاچاق را در یکی از معابر نزدیک میله های مرزی در هورالعظیم شناسایی و با رعایت ملاحظات حفاظتی و ایمنی، محموله متشکل از 10 قبضه اسلحه کلت کمری، 480 فشنگ جنگی کلاشینکف و 19 تیغه خشاب کلت را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به پیامدهای سوء امنیتی سلاح در کشور اذعان کرد: قاچاقچیان با دپوی این محموله منتظر فرصتی بودند تا به دور از چشمان مرزبانان آن را به درون خاک کشورمان انتقال دهند که مرزبانان با هوشیاری کامل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله سلاح جنگی قاچاق در غرب خوزستان توقیف شد

محموله سلاح جنگی قاچاق در غرب خوزستان توقیف شد