مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-08اقتصادي

در صورت واگذاری وظایف و اختیارات آبفا، آماده حل مشکل تنش آبی قشم هستیم


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هم اکنون براساس قانون، تامین آب دوسوم جزیره بر عهده آبفای هرمزگان قرار دارد و در صورت واگذاری وظایف و حدود اختیارات این نهاد به سازمان منطقه آزاد، - ایسنا/هرمزگان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هم اکنون براساس قانون، تامین آب دوسوم جزیره بر عهده آبفای هرمزگان قرار دارد و در صورت واگذاری وظایف و حدود اختیارات این نهاد به سازمان منطقه آزاد، آماده حل مشکل تنش آبی در جزیره هستیم.

عادل پیغامی صبح امروز (17 مردادماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: هرگونه فعالیت اقتصادی، صادرات و سرمایه گذاری منوط به وجود زیرساخت است و آب، برق و جاده از مهم ترین زیرساخت ها هستند، اما در این موضوع به دلیل کم کاری دستگاه های اجرایی به ویژه در دولت های قبلی کارنامه مطلوبی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در جزیره قشم 170 هزار نفر در 63 روستا و شش شهر بزرگ زندگی می کنند که مسئله توسعه زیرساخت ها از جمله تامین آب را به یک مسئله جدی تبدیل کرده است.

پیغامی افزود: طبق قانون مساحت منطقه آزاد قشم شامل یک سوم جزیره می شود و در این یک سوم طبق قانون اختیارات لازم را برای حل مشکل آب داریم اما حل مشکل دوسوم مابقی جزیره در حوزه وظایف و اختیارات ابفای استان قرار دارد و اصلاحات قانونی برای حل تنش آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت واگذاری وظایف و اختیارات آبفا، آماده حل مشکل تنش آبی قشم هستیم

در صورت واگذاری وظایف و اختیارات آبفا، آماده حل مشکل تنش آبی قشم هستیم