مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-20سياسي

درخواست از رییس جمهور برای دستور انتقال نمایشگاه ها به شهر افتاب


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از رییس جمهور درخواست کرد برای انتقال نمایشگاه ها به شهر افتاب دستور لازم را صادر کند.

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از رییس جمهور درخواست کرد برای انتقال نمایشگاه ها به شهر افتاب دستور لازم را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توزیع آسفالت در معابر تهران و بهسازی آسفالت پس از چندین سال گفت: تردد خودروهای سنگین مشکلاتی را برای آسفالت ایجاد کرده است؛ لذا از شهرداری می خواهیم بررسی لازم را در مورد زیرسازی آسفالت انجام دهد.

وی ضمن تقدیر از بازرسی کل کشور برای ارسال نامه به رییس جمهور در تاریخ 25 اردیبهشت سال 1402 برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب، افزود: این موضوع مشکلات محیط زیستی و آلودگی های زیادی ایجاد می کند و جان شهروندان را به خطر می اندازد؛ به طوریکه خودروهای امدادی در تردد با مشکل مواجه می شوند؛ از رییس جمهور درخواست می کنیم در این خصوص دستور عاجل دهد.

در ادامه این جلسه مهدی اقراریان نیز در تذکری با اشاره به ساختار حقوقی مناطق شهرداری تهران گفت: بنده بارها به مناطق مراجعه کرده و بازدید داشتم و یکی از اشکالات قابل مشاهده ساختار حقوقی مناطق 22 گانه بود که امیدواریم مورد توجه شهردار تهران و مناطق قرار بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از رییس جمهور برای دستور انتقال نمایشگاه ها به شهر افتاب

درخواست از رییس جمهور برای دستور انتقال نمایشگاه ها به شهر افتاب