مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-29فرهنگي

فرصتی طلایی برای معرفی ظرفیت های صنایع دستی استان سمنان


سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان سمنان گفت: هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر، فرصتی طلایی برای معرفی ظرفیت های صنایع دستی استان سمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سمانه سلطانی پور با اشاره به اینکه این جشنواره برای به صورت بین المللی برگزار خواهد شد گفت: این جشنواره به مناسبت دهه فجر برگزار می شود و از مهم ترین اهداف آن آشنایی با هنرمندان، کشف استعدادهای نو در این عرصه و نیز ایجاد فضایی برای مواجهه بی واسطه مخاطبان با آثار صنایع دستی است و هنرمندان صنایع دستی استان سمنان نیز می توانند با آثار خود در این جشنواره بین المللی شرکت کنند.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان سمنان با اشاره به اینکه این جشنواره فرصتی برای شناسایی هنرمندان، کشف استعدادهای جدید و نمایش آخرین دستاوردهای هنرمندان سراسر کشور است افزود: حضور هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی استان سمنان در این جشنواره فصلی جدیدی را در ارتقاء جایگاه هنرمندان و صنعتگران استان سمنان به عنوان استانی مطرح در ایران و جهان آغاز می کند.

سلطانی پور گفت: هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر در بهمن و اسفند سال جاری با تأکید بر محورهای آثار فاخر، آثار دارای نوآوری و خلاقیت، رویش دوباره سرو (تداوم حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی طلایی برای معرفی ظرفیت های صنایع دستی استان سمنان

فرصتی طلایی برای معرفی ظرفیت های صنایع دستی استان سمنان