مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-28سياسي

شکوه ماندگار عزاداری حسینی در سایه همدلی و ولایت پذیری


در سایه همدلی، دین مداری و ولایت پذیری مردم یزد، شکوه عزاداری های حسینی در یزد ماندگار شد.

- یزد- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: در سایه همدلی، دین مداری و ولایت پذیری مردم یزد، شکوه عزاداری های حسینی در یزد ماندگار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های نمازجمعه عاشورایی بخش مرکزی یزد با اشاره به اهمیت زیارت عاشورا اظهار داشت: زیارت عاشورا زیارتی عجیب و دارای ابعاد ارزشمند و مختلفی است زیرا از یک جهت حدیث قدسی محسوب می شود و از سوی دیگر پر دشمن ترین زیارت در بین زیارات است و شرح های بسیاری نیز برای آن نوشته شده که به آثار و برکات ارزشمندی اشاره دارد.

وی عنوان کرد: محتوای عاطفی، حماسی، سیاسی، عبادی، اجتماعی و خانوادگی نیز در زیارت عاشورا وجود دارد و شکل و شمایل آن نیز استثنایی است زیرا دارای سجده است و 100 لعن و 100 سلام نیز به همراه دارد.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امسال در ماه محرم و دهه عاشورا حسینی، مسلمانان و شیعیان دو مصیبت دارند، یکی مصیبت عاشورا و کربلا که در جای خود جایگاه عظیمی دارد و دیگری هتک حرمت به قرآن مجید که اندوهی بر مسلمین آزاده جهان است.

محکومیت سکوت سازمان های بین المللی نسبت به آرمان های انسان های موحد امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به دلایلی که عده ای دست به چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه ماندگار عزاداری حسینی در سایه همدلی و ولایت پذیری

شکوه ماندگار عزاداری حسینی در سایه همدلی و ولایت پذیری