مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:002023-07-23اجتماعي

برگزاری اردوهای کشوری برای کردستان فرصت است


برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی کشوری به میزبانی سنندج یک فرصت خوب برای شناساندن ظرفیتها و شاخصه های هویت بومی و محلی این استان به دانش آموزان ایران است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی کشوری به میزبانی سنندج یک فرصت خوب برای شناساندن ظرفیتها و شاخصه های هویت بومی و محلی این استان به دانش آموزان ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل زارعی کوشا امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش، خاطره دوران دانش آموزی در اردوهای ورزشی و مسابقات جشنواره ای و المپیادهای علمی را در ذهن ماندگار دانست و به مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان تاکید کرد که از این فرصتهای طلایی با مطالعه، تدوین و تبیین راهبردی و برنامه های پژوهش محور اقدام کنند.

وی دانش آموزان کشور که در مسابقات ژیمناستیک و جشنواره ورزشی در کردستان حضور دارند را به عنوان سفیران فرهنگی توصیف و به مدیران توصیه کرد که در این مدت افزون بر اصل برگزاری مسابقات، دانش آموزان استان های کشور را با استعدادها و فرهنگ و هنر کُردها آشنا کنند تا با خاطره خوب از این استان بروند.

استاندار کردستان بر برنامه های پژوهش محور برای نهادینه کردن گفتمان عفاف و حجاب در استان تاکید کرد و افزود: تجربه نشان داده است که رفتار و نگرش سلبی به تنهایی چندان کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای کشوری برای کردستان فرصت است

برگزاری اردوهای کشوری برای کردستان فرصت است