مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-14سياسي

امکانات شبکه بانکی با میزان جمعیت قم متناسب نیست


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان قم یکی از چالش های سیستم بانکی در قم را حجم زیاد کار و عدم تناسب با میزان جمعیت این استان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان قم با تبریک 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری، حرفه ای حساس و دقیق است و خبرنگاران در راستای آگاهی بخشی به جامعه با رویکرد حفظ امانت داری رسالت خود را انجام می دهند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان قم بیان داشت: بسیاری از امور کشور نیازمند اطلاع رسانی به موقع است و بدون همراهی و نقش آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت اطلاع رسانی، نمی توان روند مطلوبی از اجرای فرآیندها را انتظار داشت.

میرخلفی بیان داشت: بانک ها نقش اساسی و محوری در جهاد اقتصادی بر عهده دارند و این در شرایطی است که امروز با هجمه های گوناگونی از سوی دشمنان به خصوص در عرصه اقتصاد مواجه هستیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان قم با بیان اینکه از 26 بانک فعال استان 16 بانک عضو این کمیسیون هستند، اظهار کرد: بیش از 60 درصد منابع مالی در اختیار بانک های عضو کمیسیون هماهنگی بانک های قم است و هم اکنون شبکه بانکی استان قم در 253 شعبه با 3 هزار و 50 نفر به شهروندان قمی ارائه خدمات دارد.

وی گفت: بانک ملی و دیگر بانک های استان قم در بخش های پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ودیعه مسکن، طرح جوانی جمعیت، پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات شبکه بانکی با میزان جمعیت قم متناسب نیست

امکانات شبکه بانکی با میزان جمعیت قم متناسب نیست