مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-22سياسي

کمیته امداد تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت (ع) به نیازمندان است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از ویژگی های برجسته زندگی پیشوایان دینی ما رسیدگی، دلجویی و مباشرت در پیگیری کار نیازمندان بوده است و کمیته امداد عامل به این سیره نورانی پیامبر و اهل بیت (ع) است.

- کمیته امداد تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت (ع) به نیازمندان است ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از ویژگی های برجسته زندگی پیشوایان دینی ما رسیدگی، دلجویی و مباشرت در پیگیری کار نیازمندان بوده است و کمیته امداد عامل به این سیره نورانی پیامبر و اهل بیت (ع) است.

آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز 31 مردادماه در دیدار با قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمیته امداد را از نهادهای مورد اعتماد جامعه دینی عنوان کرد و گفت: اعتماد در هر جامعه ای یک سرمایه اجتماعی محسوب می شود و در جامعه ای که اعتماد حرف اول را می زند، آن جامعه و آن مجموعه ای که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، مجموعه بالنده و موفقی است.

وی کمیته امداد را یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: همه نهادهای برآمده از انقلاب، در مجموع دارای این ویژگی یعنی برخورداری از اعتماد جامعه هستند؛ چرا که بر اساس یک عمل مخلصانه شکل گرفته اند و پایه گذار آن ها، عمدتاً، معمار کبیر انقلاب بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت (ع) به نیازمندان است

کمیته امداد تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت (ع) به نیازمندان است