مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-19سياسي

کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی کرمان در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود


رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه کالاها در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند، گفت: وضعیت انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان کرمان مطلوب است و قطعا می تواند بهتر نیز باشد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه کالاها در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند، گفت: وضعیت انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان کرمان مطلوب است و قطعا می تواند بهتر نیز باشد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 28 مرداد ماه در دیدار با مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور اظهار کرد: اموال موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یا مربوط به مردم است که حق الناس است و یا مربوط به بیت المال است و در هر دو صورت باید نسبت به حفظ این کالاها و تعیین تکلیف سریع آنها اقدام شود.

وی تصریح کرد: ضمن بازدید حضوری و پشتیبانی از توسعه انبارهای اموال تملیکی، معتقدیم که مهم تر از انبارداری و توسعه انبارها این است که کالاها در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

حمیدی بر ارائه مستمر گزارشات اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی درباره کالاهای متروکه نیز تاکید کرد و ادامه داد: نحوه نگهداری از کالاها در انبار بسیار مهم است و شرایط نگهداری، تفکیک کالایی و مواردی ازاین دست باید مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی کرمان در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود

کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی کرمان در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود