مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-16اقتصادي

اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین استان زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی (ع) خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی (ع) خبر داد.

ولی اله زمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: 101 تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آیین های عزاداری اربعین حسینی (ع) و توزیع نذورات با قیمت های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیئت های مذهبی و تکایا قرار می گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه این کالاها شامل 46 تن برنج، 5 تن شکر و 50 تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب های اربعین حسینی (ع) در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت های اعلامی درب انبار است، گفت: برنج هندی 1121 با قیمت هر کیلوگرم 33 هزار تومان برای موکب های اربعین در سطح استان زنجان در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین استان زنجان

اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین استان زنجان