مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-23حوادث

کشف سکه های تاریخی از منزل مسکونی در مشگین شهر


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران نیروی انتظامی سکه های تاریخی مربوط به دوره های مختلف را از یک باب منزل مسکونی در مشگین شهر کشف و ضبط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید جواد تقوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف سکه های تاریخی از یک باب منزل مسکونی در مشگین شهر اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی این سکه های تاریخی مربوط به دوره های مختلف را از یک باب منزل مسکونی در خیابان حافظ جنوبی مشگین شهر کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه تعداد سکه های کشف شده 168 قطعه بوده است، گفت: کارشناسان میراث فرهنگی قدمت سکه های کشف شده را مربوط به دوره های بیزانس، اشکانی، ساسانی، اسلامی و دوره معاصر اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین در این عملیات یک قبضه تفنگ سرپر قدیمی و یک عدد قاب قدیمی باروت کشف و ضبط شد که در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار تقوی حفاظت و حراست از آثار فرهنگی و عتیقه ها ضروری دانست و ادامه داد: برخورد قانونی و قاطع با سودجویان و افراد منفعت طلب و قاچاقچیان اشیای عتیقه و سوداگران میراث فرهنگی از اولویت های نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سکه های تاریخی از منزل مسکونی در مشگین شهر

کشف سکه های تاریخی از منزل مسکونی در مشگین شهر